Min ängel

Du berättade precis för mig att du mår dåligt över mycket som pågår i ditt liv just nu. Jag är otroligt ledsen att jag inte finns hemma i Stockholm vid din sida. Du vet att jag ALLTID kommer finnas där och lyssna på allt du har att säga för du är min ängel. Att veta att du mår dåligt är svårt för mig att förstå för det har alltid varit jag som kommer till dig och gnäller på mina små problem, det är du som är min styrka. Jag älskar dig så otroligt mycket du är min bästa vän, kunde jag ta din smärta ifrån dig skulle jag ha gjort det. Du är verkligen värd allt det fina som världen har att erbjuda oss. Jag vet att mycket beror på en viss person som du tycker om väldigt mycket och jag hatar att veta att han orsakar så mycket smärta hos dig. Jag vet att du alltid kommer älska honom och han kommer alltid att ha en plats i ditt hjärta, jag vet exakt hur du känner det men det ända du kan göra är att vara stark. Jag lovar dig att det kommer bli bättre håll ut min ängel.


Du är vacker men du är ännu vackrare på insidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0