hmm..

Det är svårt att vara ifrån allt som får mig att känna mig trygg. Att behöva gå igenom allt utan att ha mina käraste vid min sida är mycket svårare än vad jag någonsin trodde att det skulle vara. Jag har fått många nya vänner som jag verkligen tycker om men samtidigt har jag aldrig känt mig så ensam. Jag trodde aldrig att jag var så beroende av mina föräldrar, dem är min styrka här i livet. Det kanske är bra för jag börja uppskatta mitt liv mycket mer nu när jag är här. Jag vet inte vad det är, jag borde vara glad och njuta av allt som händer här men jag kan bara inte och ibland känns det som om mitt leende är falskt och jag vill för det mesta bara vara för mig själv.
Jag tror jag saknar mitt liv hemma i stockholm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår dig gumman, de är svårt nu, men jag finns här för dig och även dina andra vänner här på visingsö (du vet vilka jag menar) Hoppas att du finner styrka så du kan gå vidare. Du klarar de här de vet jag! vet hur de känns! Många kramar från E-M

2009-03-12 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0