Visingsö

Jag saknar alla där hemma, känns jätte konstigt att vara så långt ifrån alla en liten del av mig vill hem men andra delen vill verkligen stanna kvar. Det känns verkligen som om jag är ute i ingenstans men lite så är det ju.
Men alla mina huskompisar är verkligen jätte trevliga så det känns jätte bra.
Thor är den jag verkligen saknar mest av alla, känns lite konstigt att det inte behöva rasta honom på kvällarna.
Ska verkligen försöka skriva så mycket jag bara hinner men det är så svårt när man har så mycket att göra att det inte riktigt blir någon tid över för att skriva i bloggen.


Kommentarer
Postat av: Robert S.

Kul att du trivs här på Visingsö ;) Det självklara hemmet!

2009-03-10 @ 17:02:31
URL: http://www.robertsandin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0