Lösögonfransar

                    

som make-up artist så är jag bara helt förälskad i lösögonfransar, vem skulle inte vilja ha stora fina ögon? Jag får oftast höra att det är svårt att lägga på dom men det är inte så svårt som man tror.
Jag själv tycker att det hela handlar om vad man använder sig av ögonfranslim. Det lim du oftast får med dig är bara att släga iväg tycker jag. Det lim jag använder mig av är från KRYOLAN serien. KRYOLAN ögonfranslim går att köpa på Butterick´s www.buttericks.se för 59 kronor. Självklart finns det även andra märken som är bra men jag jobbar bäst med KRYOLAN.
Man börjar alltid med att lägga mascara, sedan lägger du bara lösögonfransarna efter dina egna ögofransar, det är lika lätt som det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0