Annika fyller år

Grattis Anka på din 22 års dag. Jag hoppas att du har haft en underbar dag, Jag älskar dig och kom
mer alltid att finnas där för dig och vi kommer att fira många födelsedagar tillsammans.
Igår vart det en hemma kväll med familjen så ikväll blir det födelsedagsfirande. Tror det kommer bli jätte
trevligt även fast det nästan bara är hennes arbetskompisar men beckie och petter kommer att vara där   så det är iallafal två personer jag känner. Hmm vet inte ännu vad jag ska ha på mig men jag kanske a
ska börja med att färga mitt hår så har jag det klart sen får vi se vad det blir för kläder kommer nog på något bra.
ha en jätte trevlig lördag det kommer jag att ha iallafal.
kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0